אליפות ישראל לבתי ספר תיכוניים ואליפות ישראל לחטיבות ביניים

אליפות ישראל לבתי ספר תיכוניים תתקיים ביום רביעי, 14 ביוני 2023, ואליפות ישראל לחטיבות ביניים - ביום חמישי, 15 ביוני 2023. שתי האליפויות יתקיימו בכפר הירוק. ראו גם את התיקונים:






השלמות, תיקונים ותוספות להזמנות לאליפויות התיכונים והחטיבות

נמשכת ההרשמה לאליפות ישראל לבתי ספר תיכוניים שתתקיים ביום רביעי, 14 ביוני 2023, ולאליפות ישראל לחטיבות ביניים שתתקיים ביום חמישי, 15 ביוני 2023. שתי האליפויות יתקיימו בכפר הירוק.

להלן מספר השלמות, תיקונים ותוספות להזמנות:

1. בוטלה מגבלת הגיל בשתי האליפויות - באליפות התיכונים יוכלו להשתתף תלמידי כיתות י, יא ו-יב, גם אם עברו את גיל 18; ובאליפות החטיבות יוכלו להשתתף תלמידי כיתות ז, ח ו-ט, גם אם עברו את גיל 15. אבל, שימו לב לאמור בסעיף 2 להלן.

2. הנבחרת המנצחת באליפות התיכונים תוזמן לאליפות העולם שתתקיים בחודש אוגוסט בקזחסטן בתנאי שכל שחקניה נולדו ב-2005 או לאחריה (זאת בהתאם לכללים שנקבעו ע"י פיד"ה). אם בקבוצה המנצחת שיחק שחקן שנולד לפני כן תועבר זכות ההזמנה לסגניתה וכך הלאה. מומלץ למרכיבי הקבוצות השואפות לזכות באליפות לקחת עובדה זו בחשבון.

3. המועדים האחרונים להרשמה - 11 ביוני - לתיכונים; 12 ביוני - לחטיבות. בשלב זה יכול כל בית ספר לרשום קבוצה אחת בלבד. אם בתום מועד ההרשמה יוותרו מקומות פנויים לקבוצות נוספות, יוכל כל בית ספר לרשום עוד קבוצה (או קבוצות) על בסיס מקום פנוי.

4. כתובת הדואר למשלוח המחאות היא - האיגוד הישראלי לשחמט, רחוב יגאל אלון 155, תל אביב (בהזמנה המקורית פורסמה כתובת שגוייה), אבל, בכל מקרה, מומלץ לשלם בכרטיס אשראי או בהעברה בנקאית.


הזמנה לאליפות ישראל לתיכונים

הזמנה לאליפות ישראל לחטיבות ביניים