ואשייה לגראב כבר לא לבד

לאחר סיבוב שישי סוער בתחרות הבינלאומית באי מאן הצטרפו עוד שני שחקנים לראשות הדירוג ואף ישראלי כבר לא נותר בלתי מנוצח. עם סיומם של אירועי הפוקר בפסטיבל נדדה התחרות מקומת המרתף לאולם המרכזי המרווח בוילה מארינה על הטיילת הקסומה אך הגשומה של דגלאס בירת האי.






 לקראת הישורת האחרונה במרוץ מחריפים המאבקים בתחרות הראשית.שלושה מוותיקי השחקנים כאן נחלו אמש הפסד בכורה.המדורג מספר 2. מייקל אדאמס נוצח בידי עמיתו הצעיר לנבחרת אנגליה דייויד הוואל,הצרפתי אנטולי וייסר בכלים הלבנים בידי האנגלי גוואין ג'ונס והרומני מיכאיל מארין בידי הארמני גבריאל סרגיסיאן.הצרפתי מקסים ואשייה לגראב, שעד כה הוביל את הדירוג לבדו ניסה במשך זמן רב לממש עדיפות קלה בסיום צריחים מול סרגיי טיביאקוב, אך הקרב נסתיים בכל זאת בשלום. בתיקו נחתם גם הקרב בין אלוף אנגליה ג'ונתן הוקינס לגרמני דניאל פרידמן.  

יום לא קל עבר על כוחותינו הצעירים באי כששניים מנציגינו בצמרת נוצחו אף הם לראשונה באירוע. בקרב בין הצרפתי לורן פרסינה לאורי קובו שלנו נתקבל על הלוח נוסח מרכזי בהגנת פירץ. הכל נראה תקין כשאורי החליט לקרוא תגר על המרכז מוקדם מדי. מאחר שכל הקצונה הכבדה השחורה ניצבה על ערוגות שחורות שנחלשו לפתע, נתאפשרה תחבולת שיפודים פשוטה שהעניקה ללבן טיב במתנה ללא תמורה נאותה. הצרפתי לא התקשה לפשט את העמדה לסיום של שני צריחים מול צריח ורץ ועד מהרה אילץ את אורי (ו' חלומה) להניח את נשקו. אביטל בורוחובסקי בחר לקדם את הסיציליאנית של נייג'ל שורט עם נוסח לא יומרני (3.רב5+) ואכן לא השיג דבר בשלב הפתיחה ואף נקלע בהמשך לעמדה נחותה. נראה שיריבו היטיב להתמצא  בסיבוכים הטקטיים של שלב המציעה ומשנמוג עשן הקרב נתקבל על הלוח סיום צריחים עם רגלי עודף לשחור שהאנגלי המנוסה השכיל לתרגם לנקודה חשובה. כעת לא נותר עוד ישראלי אחד באי השומר על רשת נקייה. ועם זאת, היחיד מבין בחורינו שהשכיל לשמור על מקומו בסמוך לפסגה היה גיל פופילסקי אשר גבר בשחור בצורה משכנעת על הנער ההולנדי המבטיח יורדאן ון-פורייסט. זה האחרון בחר גם הוא כמו אביטל לטפל בסיציליאנית באותו נוסח עצמו(3.רב5+) ושוב ללא הצלחה. הלבן אמנם זכה ברגלי אבל היה זה מיקח טעות כיוון שלא זו בלבד שגיל קיבל שבתמורה זוג רצים חזק אלא שבנוסף כל קציניו התמקמו בעמדות אידיאליות למתקפה מתואמת היטב. משגה גס של הלבן שגרר אובדן טיב רק החיש את הקץ.

 אלון גרינפלד נקלע בלבן לעמדה קשה מול הרומניה אלינה ל'אמי. אלא שהשתהותה של זו בפיתוח כליה אפשרה את פלישת צריחיו בעד הטור המרכזי עם ריתוק קטלני בשורה השמינית. נמרוד ויינברג זכה שוב לניצחון חשוב בכלים השחורים מול האמן הבינלאומי האנגלי ג'ון קוקס. עומר רשף נקלע שוב לסיום אלא שהפעם,לשם שינוי מבורך, היתה ידו על העליונה והוא הצליח לכפות על האנגלי אליסטייר היל זכייה בעמדה של צריח ושלושה רגלים מול רץ וארבעה רגלים באותו אגף. תחילה באמצעות כפאי מחוכם ואחר-כך עם החזרת הטיב בעיתוי מדויק ומעבר לסיום רגלים זכוי. גם יהונתן בקלצ'וק התאושש יפה מסדרת הפסדיו עם זכייה אטיודית בסיום של רץ מול פרש שכפה על ההולנדי קולין בולהאואר. מרסל אפרוימסקי זכתה סופסוף לניצחונה השני מול המקומי סיפוס סילווסטר וגם כתבכם קטע רצף הפסדים כשגבר על אלוף הפוקר בין השחמטאים בארד דאהל.  

 אסף גבעון הוא הישראלי השני ברציפות  שנפרד בתיקו מן האנגלי הוותיק מרק הבדן בתום קרב שקול. לקראת סופו דומה היה שהאנגלי קיבל בכל זאת עדיפות -מה אלא שבשל סגירות העמדה היא הפכה למעין מבצר והנקודה חולקה עד מהרה. גם אלון מינדלין השיג בלבן תיקו עם רב אמן, האמריקני ברייאן סמית.אלון אמנם זכה ברגלי ואולם האמריקני מיהר לבלום אותו בפרשו והמצור שהטיל מנע מן הלבן סיכוי לקדם את העמדה.לתיקו הוסכם גם בקרב בין הגרמני דיטמאר קולבוס לאילון נקר שהיה שקול לחלוטין לכל אורכו. הכרעה לא הושגה גם במשחקו של דני רזניקוב מול האנגלי הצעיר אלן מארי בסיום רגלים מסקרן שהפך לסיום מלכות מעניין ואז חזר להיות שוב סיום רגלים משמים למדי.   

ניצן שטיינברג נחל הפסד שני ברציפות לאחר משגה גס בעמדה שקולה לערך מול ההודית האריקה דרונוואלי שאפשר לה תמרון פרש אסתטי הלוכד כלי. יוליה שוויגר לא הצליחה אתמול לשחזר את הצלחותיה האחרונות מול רבי אמנים. בעמדת שוויון שהושגה בלבן מול האנגלי דני גורמאלי היא הפקירה ללא צורך חומר ונותרה חסרת סיכוי עם צריח מול שני כלים עד הסוף המר. גם טל חיימוביץ' נקלע למצוקה חומרית דומה אבל עם מלכות על הלוח. כדי לקבל סיכוי כלשהו הוא הימר על הקרבת טיב נוספת ובגרעון כלי הצליח מעשה ניסים (ועם סיוע קל של היריב) לכפות שח-חוזר רק  כדי להוכיח פעם נוספת שלחימה גם היא ערך ושלהיכנע לעולם לא מאוחר.

את קובץ קרבות התחרות ניתן כרגיל להוריד כאן:

http://www.theweekinchess.com/chessnews/events/pokerstars-iom-masters-2014

בתום הסיבוב השישי חברו לואשייר לגראב בראש הדירוג סרגיסיאן וג'ונס עם 5 כ"א לפני האוול, פופילסקי, פרסינה, פרידמן, טיביאקוב ושורט 4.5 כל-אחד. לגרינפלד 4 נק'. לבורוחובסקי, קובו, גבעון ומינדלין 3.5 כ"א.

היום אחה"צ ייערכו בצמרת המפגשים הבאים: וואשייה-לגראב-סרגיסיאן;  ג'ונס-האוול;  פופילסקי-פרסינה; פרידמן-טיביאקוב; שורט- גרינפלד. בעבורנו מסקרנים גם הקרבות אדאמס-גבעון; טרז'אן-מינדלין; קובו-בורוחובסקי וגראנדה-זוניגה-רשף; ויינברג-ארקל ושטיינברג-שווייגר.

שידורים חיים באתר הרשמי החל מ-15.30 שעון ישראל:  

http://www.iominternationalchess.com/live-games.html 
בתמונה: הטיילת בדגלאס בירת האי מאן כפי שנקלטה בעדשת מצלמתה של אלינה ל'אמי באתר צ'סבייס.קום.   

what are the signs of an std phuckedporn.com early symptoms of gonorrhea