רבע גמר בלונדון: גלפנד-קרואנה, אנאנד-קראמניק

עידכון: גלפנד בחצי הגמר, לאחר שחילץ פעמיים תיקו במצבים קשים והביס את קרואנה 0:2 בבזק!






 עידכון: תוצאות רבע הגמר

קראמניק - אנאנד 0.5:1.5
אדמס - סווידלר 1:3
קרואנה - גלפנד 3:1
שורט - נקמורה 1.5:0.5


ארבעת הבתים המוקדמים בלונדון הסתיימו ללא הפתעות. חלק מהפייבוריטים טיילו בקלות לשלב הבא, חלק אחר נאלץ להיאבק עד הסוף.

את הדרך הקשה ביותר עשה ולדימיר קראמניק. בסיבוב הרביעי גמל לו פטר סווידלר על הניצחון בסיבוב הראשון ועלה לראש הבית. קראמניק נאבק עם מתיו סאדלר על הכרטיס השני וחילץ ממנו בקושי תיקו בלבן בסיבוב החמישי. גם בסיבוב השישי לא הצליח קראמניק לנצח את המדורג הנמוך ביותר בתחרות ג'ונתן ראוסון, והוא נהנה מהחמצה של סאדלר מול סווידלר. לבסוף, למרות הכל, עלו סווידלר וקראמניק מבית ב' לרבע הגמר.

צפה במשחקי בית ב'

@@LCC5B.pgn@@

יריבו של קראמניק ברבע הגמר גם הוא אלוף עולם לשעבר, וישי אנאנד. ההודי לא התקשה במיוחד להעפיל מבית א', כמו גם נציג המדינה המארחת מייקל אדמס. שניהם סיימו עם 3 ניצחונות ו-3 תוצאות תיקו (12 נקודות מתוך 18) והותירו את מקשיין ואיסטרטסקו הרחק מאחור.

צפה במשחקי בית א'

@@LCC5A.pgn@@

בוריס גלפנד התחיל את בית ג' מצוין עם שני ניצחונות, ואז נרגע בשלוש תוצאות תיקו. בסיבוב האחרון, כשהעלייה הייתה מובטחת, הוא אף הפסיד לאנגלי ג'ונס ואפשר לנקמורה לעקוף אותו בנקודה אחת. התוצאה היא הגרלה קשה יותר ברבע הגמר מול קרואנה, בעוד נקמורה ייפגש עם שורט.

צפה במשחקי בית ג'

@@LCC5C.pgn@@

הכוכב האיטלקי פביאנו קרואנה שלט ללא עוררין בבית ד' עם 16 נקודות מתוך 18 אפשריות, כשהוא מנצח את רוב משחקיו בקלות. נייג'ל שורט הגיע למקום השני על אף תבוסה כפולה לקרואנה. אמיל סוטובסקי לא נשבר לאחר חמישה הפסדים רצופים וסיים בניצחון יפה על דיויד האוול.

צפה במשחקי בית ד'

@@LCC5D.pgn@@


 
what are the signs of an std phuckedporn.com early symptoms of gonorrhea