גבעון ממשיך להוביל באליפות ישראל הפתוחה

לאחר שישה סיבובים באליפות ישראל הפתוחה באשדוד ממשיך להוביל אסף גבעון מכפר סבא בהפרש נקודה שלמה משלושת הדולקים אחריו, והוא ינסה להגדיל את הפער בסיבוב השביעי שבו ישחק בכלים הלבנים מול אילון נקר.






 אסף גבעון ניצל עד תום את הזיווגים הנוחים שזכה להם עקב שיטת הזיווג המואצת (לדעתי, הנהלת התחרות לא הייתה צריכה להשתמש בה בשום אופן עם 54 משתתפים בלבד, והשיטה גרמה לתועלת מעטה ולעיוותים רבים). בסיבוב הרביעי הוא קטע את סיפור הסינדרלה של אלוף גיל 14 שקד תפארת מנתניה, לאחר מכן סיים בתיקו עם גיל פופילסקי, ובסיבוב השישי הוא שוב "התחמק" מרבי-האמנים וקיבל באופן תמוה יריב עם מד-כושר נמוך יחסית בקבוצה שמתחתיו. גם במקרה זה אסף ניצל עד תום את ההזדמנות וגבר על אופיר אהרון. עם 5.5 מ-6 הוא כרגע המועמד הברור לזכייה בתואר.



אסף גבעון (משמאל) מול שקד תפארת. בלוח השני: יהודה גרינפלד-טל בראון

ארבעה שחקנים צברו 4.5 מ-6: דני ראזניקוב התאושש מהפסדו המדהים בסיבוב השלישי עם שני ניצחונות, ובסיבוב השישי סחט תיקו בשחור מחברו לנבחרת גיל פופילסקי לאחר קרב ארוך. טל בראון התאושש מהפסד ליהודה גרינפלד בסיבוב הרביעי וחזר לצמרת עם ניצחון מרשים על דן צולר בסיבוב השישי. אילון נקר ניצח יריבים נחותים יחסית וסיים בתיקו עם יהודה גרינפלד.




אילון נקר שוקל את צעדיו לאחר שהיריב לא קיבל את הקרב הטיב ב-ו3

 

בסיבוב השביעי ייפגשו גבעון-נקר, בראון פופילסקי וראזניקוב-בורוחובסקי. חבר הנבחרת בן ה-16 אביטל בורוחובסקי סיים אתמול בתיקו עם ויקטור מיכלבסקי לאחר משחק ארוך, והם נמצאים בקבוצת צוברי 4 הנקודות ביחד עם אלופי ישראל לשעבר יהודה גרינפלד ונתן בירנבוים, אופיר אהרון, אייל גרינברג (שהפתיע בסיבוב השישי את אריה אקסלרוד) ועידו פורת. רבי-האמנים בוריס קנצלר ודן צולר צברו עד כה רק 3.5 נקודות.


צעירים מוכשרים. שורה ראשונה (מימין): אורי קובו, עומר רשף, האחים דוד ומתן גורודצקי




(מימין) דן פולג - אלון מינדלין


במחצית השנייה של הטבלה ניתן לצפות בשחקנים צעירים רבים שבאו כדי לצבור ניסיון חשוב וגם לרשום כמה הפתעות. הצלחת שחמט הנשים הישראלי לאחרונה באה לידי ביטוי גם במספר לא מבוטל של שחקניות העושות חיל בתחרות.

חן פורת שצברה עד כה 3 נקודות היא הצעירה מבין שישה אחים ואחיות במשפחה המפורסמת שכולם מועמדים לאמן ומעלה ולשלושה מהם תואר בינלאומי. בסיבוב השישי השיגה חן תיקו מרשים מול בן גילה אורי קובו (כזכור, מקום 4 באירופה).

לימור אלטשול (שהתחילה עם שני ניצחונות) ונדיה רפרון צברו 2.5 נקודות.



אנסטסיה וולר


הצעירות שבחבורה הן אנסטסיה וולר ורונית לויטן בנות ה-10. אנסטסיה אלופת אירופה צברה עד כה 2 נקודות. אתמול ניהלה ללא הצלחה מאבק מרתוני עם מנצח תחרות המכביה הפתוחה המבוגר ממנה רק בשנתיים, אריאל ארנברג. רונית צברה עד כה נקודה בודדת, אבל אין ספק שתחרות זו תתרום להתקדמותה.


אולם התחרות במועדון השחמט אשדוד


what are the signs of an std phuckedporn.com early symptoms of gonorrhea