ברכות לחברת צ`ס ויז`ן על זכייתה בתחרות הסטרטאפים

ברכות לחברת צ'ס ויז'ן על זכייתה בתחרות הסטרטאפים של hype והוועד האולימפי






גמר תחרות הסטארט-אפים הבינלאומית בישראל מטעם ארגון HYPE, הוועד האולימפי בישראל ובלווי חברת Sacouny נערכה ביום ב'. 

מאות סטראט-אפים נרשמו לתחרות, מהן 10 הגיעו לתחרות הגמר במשרדי הוועד האולימפי. בתחרות זכתה חברת RideOn, המפתחת טכנולוגיות ומוצרי AR (מציאות רבודה) לספורט והיא תייצג את ישראל בתחרות העולמית אשר תערך באולימפיידת ריו 2016!

במקום השלישי והמכובד, זכתה חברת צ'ס ויז'ן אשר מאפשרת לראשונה בעולם השחמט, לכל שחקן שחמט לשדר ולשתף את המשחק שלו עם העולם. המערכת הייחודית, אשר אותה הגדיר נשיא איגוד השחמט האירופאי כ-"עתיד עולם השחמט",  משתמשת באלגוריתמים מורכבים של עיבוד תמונה וראיה ממוחשבת על מנת לזהות את מהלכי המשחק ובכך לתרגם אותם לסדרה של מהלכים דיגיטליים. 

המערכת פעלה ושידרה בתחרויות רבות בישראל ופעם הראשונה לפני שבועיים בספרד.

"קיבלנו הזמנות לשדר תחרויות בכול העולם ושחקנים רבים שואלים אותנו מתי אפשר לרכוש את המערכת. אנחנו פועלים במרץ על מנת להאיץ את הטכנולוגיה כדי לעמוד בביקוש" אמר צחי שלו, המייסד של החברה יחד עם אביו משה שלו- יו"ר האיגוד הישראלי השחמט לשעבר.

אנחנו מקבלים תגובות חיוביות משחקנים, מאמנים וחובבי שחמט מכול רחבי העולם. מדובר במהפכה. שחקנים סוף סוף יכולים לתעד, ללמוד ולשתף את המשחקים עם העולם. מהצד השני, חובבי שחמט, משפחה וחברים יכולים לצפות במשחק מכול מקום ובכול פלטפורמה". אמר שלו.

 

המערכת בשלבי בטא מתקדמים ובעוד חודשיים משיקה מוצר שידור לאנדרואיד עבור מנהלי תחרויות.