מילים של פרידה- ממנכ"ל האיגוד היוצא, אריה אלדר

מילים של פרידה- ממנכ"ל האיגוד היוצא, אריה אלדר






לחברי האיגוד שלום רב,

היום הוא יום העבודה האחרון שלי כמנכ"ל האיגוד, ובזאת אני חותם ארבע שנות פעילות אינטנסיביות, מעניינות, מרתקות ומאתגרות.

בשנים אלו למדתי להכיר ולהוקיר את עולם השחמט, תרומתו וחשיבותו לחברה, לקהילה, לקליטה ולחשיבה היוצרת.

בצד ההכרות והלמידה עם השחמט, נפגשתי ועבדתי עם רובכם- שחמטאים, חברי הנהלה, מזכירות, יו"ר מועדונים ופעילי השטח.

איש איננו חף מטעות ומי שאינו עושה אינו טועה, אבל תמיד הנחה אותי  בצד קידום השחמט- חתירה להישגים, הקפדה על ניהול תקין, קשר טוב עם הרשויות והמוסדות וגם הרצון "להנמיך להבות" ולחתור אל המכנה המשותף ולא אל המפריד והמפלג. לשיתוף פעולה ולא להתנצחויות.

עוד רבה העבודה ורבות התוכניות כולל בנייה והכנת דור ביניים שיהווה עתודה לנבחרת ישראל, טיפוח ילדים ונוער, עידוד וקידום שחקניות וחתירה לשילובן בנבחרת ישראל, הידוק והקניית השחמט בפריפריה ולא רק במסגרת פרויקט מפעל הפיס ובעיקר גיוס כספים שבלעדיהם יתקשה מאוד האיגוד ליישם את החזון והתכניות, טובות ככל שיהיו.

פטור בלא כלום אי אפשר. על כן מספר מילים לאנשי הצוות שעבדו איתי בשנים אלו במשרדי האיגוד, ובראשם סיון היעילה והמסורה, ליאור גל, גילה פאליק וניר מנדלבוים גזבר האיגוד שעשה ימים כלילות כדי לנהל ולטפל  באיזון שבין הוצאות והכנסות.

ומכאן אני מבקש לשלוח ברכה חמה ואיחולים לבריאות טובה, לשגשוג והצלחה ובעיקר איחולים לקידומו של השחמט והחדרת חשיבותו אצל מקבלי ההחלטות בממשלה, בכנסת ובמערכות המוסדיות שם נגזרים התקציבים. זוהי עבודה קשה וסיזיפית, אבל היא תנאי בל יעבור לשינוי החשיבה והתקציבים של האיגוד ביחס לגופי "ספורט" אחרים בישראל.

מכאן גם שלוחים ברכות ואיחולי הצלחה מעומק הלב למנכ"ל הנכנס גיל בורוחובסקי, שאין לי ספק שהיכרותו עם עולם השחמט בכל הרבדים יסייעו בידו לקדם ולנהל את האיגוד.

ולכולם תודה על עבודה משותפת ויישר כוח!


בברכה

אריה אלדר