ברוכים הבאים לאתר החדש של האיגוד הישראלי לשחמט

היום אנו שמחים לבשר כי בהתאם להחלטת הנהלת האיגוד, האתר החדש של איגוד השחמט עולה לאויר






שלום לכל שחקני השחמט, מנהלי מועדונים, ולכל מי שאוהב את משחק השחמט ופועל לטובתו בישראל.

אנו שמחים לבשר כי בהתאם להחלטת המזכירות האיגוד בישיבתה האחרונה ב- 27.8.2015, אתר האינטרנט החדש של איגוד השחמט עולה היום לאויר!

המערכת החדשה מביאה איתה שינוי טכנולוגי גדול, ולמעשה היא עונה על כל הדרישות המעודכנות ביותר ממערכות שכאלה – גם בכל מה שקשור לניהול הנתונים במערכת, וגם בכל מה שקשור לנראותה – גם במחשבים רגילים וגם במכשירים הסלולריים.

ההחלטה לעלות את האתה החדש התקבלה למרות שעדיין לא כל המערכות שתוכננו בו מוכנות. המזכירות החליטה שהמערכת החדשה כבר טובה יותר מהמערכת הישנה, ועל כן עדיף להתקדם איתה ולהפרד מהמערכת הקודמת.

חשוב לציין שעדיין לא כל חלקי המערכת החדשה פועלים במלואם, ובשבועות הקרובים היא תמשיך להשתדרג, ולהתמלא בתוכן, אנו מקווים שחבלי הלידה יהיו קלים ויסתיימו מהר.

מערכת הליגות-

מערכת הליגות תופעל השנה באופן כזה שיאפשר להפסיק להתנהל במיילים בין מנהלי מועדונים לבין מנהל הליגה. רשימות הקבוצות והרכביהן ימולאו במערכת החדשה על ידי מנהלי מועדונים בעצמם, בהתאם לשלבים השונים של התנהלות הליגה. בשלב רישום הקבוצות תתאפשר הרשמה של קבוצות לפי רמות ליגה שמגיעה לקבוצות להיות בהן. מנהלי מועדונים יסמנו קבוצות ממשיכות לעונה החדשה,  קבוצות מפסיקות את פעילותן וקבוצות חדשות המצטרפות. בשלב רישום שחקנים יוכלו מנהלי המועדונים להכניס את רשימות השחקנים בקבוצות היישר למערכת. המערכת תדע להתריע על רישומים כפולים של שחקנים, וכן להעביר שחקנים להיות רשומים במועדון החדש שלהם כאשר הרישום שלהם לליגה אושר על ידי מנהל הליגה.

מערכת התחרויות והדירוג מממשת את ההמלצות האחרונות של ועדת תקנון דירוג, ובפרט יתעדכן מד הכושר הישראלי מעתה מדי חודש ולא פעם בשלושה חודשים כפי שהיה נהוג עד כה.

המערכת תדע לייבא נתונים מפיד"ה, ובפרט תציג את מד הכושר הבינלאומי של השחקנים.

האזור האישי-

לכל שחקן שחמט שרשום באיגוד יהיה באתר איזור אישי בו יוכל למצוא בקלות את כל מה שקשור אליו – התחרויות שבהן הוא השתתף או משתתף כרגע, האינפורמציה על הליגה שבה משחקת קבוצתו, הודעות שיקבל מהאיגוד או ממנהל המועדון, וכו'. הדרך להכנס לאתר קלה ופשוטה.

מנהלי מועדונים יוכלו לראות באיזור האישי את כל האינפורמציה שקשורה לשחקנים ולקבוצות של המועדון – מתי ואיפה מתקיימים משחקי הליגה הקרובים, אלו דיווחים חסרים, מתי מסתיים תוקף כרטיס שחמטאי של שחקנים שמשתתפים בתחרות שמתנהלת במועדון, וכו.

בעניין דיווח תחרויות למד כושר, המערכת תאפשר להעביר תוצאות של תחרויות בצורה של טעינת קבצי --ל[email protected] 

בנוסף, נקיים פגישה של מנהלי מועדונים שמעוניינים ללמוד איך משתמשים באתר החדש – הפגישה תתקיים ביום שלישי, 13.10 במשרדי איגוד השחמט בשעה 18:00, וכן תועבר בשידור ישיר באינטרנט - פרטי התחברות יפורסמו בימום הקרובים

נשמח כל הזמן לשמוע הצעות לשיפור האתר – האתר קם בשביל לשרת את שחקני השחמט, מנהלי המועדונים ואת הנהלת האיגוד בצורה הטובה ביותר. נשמח גם לקבל דיווחים על בעיות. כמו תמיד בפרויקטים שכאלה - כיוון שהמערכת חדשה לחלוטין, בהחלט יתכנו בעיות בלתי צפויות במערכת בתחילת דרכה.  אנו מבטיחים לטפל בבעיות שיתעוררו במהירות וביעילות.

חוסרים זמניים:

 

אנו מודים לכם על שיתוף הפעולה וההבנה ומקווים כי תהנו מהמערכת החדשה!

 

בברכה שנה טובה ומתוקה וגמר חתימה טובה מהנהלת האיגוד!