סיבוב 7 – סטטוס קוו בצמרת

משחקי הסיבוב השביעי באליפות ישראל בשחמט לא הניבו שינויים משמעותיים בצמרת. 7 הראשונים בדירוג סיימו כולם בתיקו. מספר הכרעות בלוחות הנמוכים יותר צופפו את הצמרת. בין הנשים גדל יתרונה של אולגה וסילייב, והיא עשויה להבטיח אליפות שנייה ברציפות כבר בסיבוב הלפני אחרון.






 סיבוב 7 – סטטוס קוו בצמרת

רם סופר

משחקי הסיבוב השביעי באליפות ישראל בשחמט לא הניבו שינויים משמעותיים בצמרת. 7 הראשונים בדירוג סיימו כולם בתיקו. מספר הכרעות בלוחות הנמוכים יותר צופפו את הצמרת. בין הנשים גדל יתרונה של אולגה וסילייב, והיא עשויה להבטיח אליפות שנייה ברציפות כבר בסיבוב הלפני אחרון.

הגרלת הסיבוב השמיני בתחרות הגברים

תוצאות כל הסיבובים בתחרות הנשים

צפו כאן בשידור ישיר מהתחרות
(סיבוב 8 יום רביעי החל מ- 16:00, סיבוב 9 יום חמישי החל מ-11:00)

הסיבוב השביעי לא היה בין המלהיבים. המועמדים לאליפות נפגשו זה עם זה. כולם ידעו את הפתיחות שלהם, ואף אחד לא היה מוכן לקחת סיכון משמעותי. כך הסתיימו בזה אחר זה המשחקים צולר-חוזמן, רויז-מיכלבסקי וגולוד-פוסטני ללא הכרעה וללא אירועים מיוחדים.

מי שנהנה מכך הוא בעיקר ויקטור מיכלבסקי ששמר על יתרונו בצמרת וכעת ישחק בכלים הלבנים. אולם כעת הצמרת צפופה, ורק נקודה בודדת מבדילה בין המקום הראשון לעשירי.

בלוח הרביעי הצליח יהונתן בקלצ'וק הצעיר להשיג תוצאה טובה נוספת, כאשר הגן בהצלחה על הסיום נגד פנחס קנטרז'י על אף גירעון ברגלי. לשניים אלה 4.5 נקודות, כמו-גם לפוסטני, ואליהם הצטרפו איליה סמירין, טל בראון ואסף גבעון.

טל בראון קטע את סדרת התיקו שלו בניצחון בכלים השחורים על חנן מרדכי, ואילו אסף גבעון זכר יותר תיאוריה מאילון נקר בהגנה הצרפתית. שניהם שיחקו את 22 המסעים הראשונים במהירות.

 

עמדת הדיאגרמה לאחר 23.מב1 כבר הופיעה בארבעה משחקים בהתכתבות. בכולם בחרו השחורים בהמשך הנכון 23...ר:ה4 24.מה:ה4 מהו2 המוביל לתיקו, אבל אילון שיחק 23...צד8? ולאחר 24.ר:ג6+ ב:ג6 25.צז1! כבר לא היה לו מה לעשות.

הסיפור של היום התרחש בקרב בין איליה סמירין לניצן שטיינברג. מתברר כי במסע ה-14 טעה סמירין ברישום, והמסע ה-14 של השחור נרשם בטופס שלו כמסע 15.
כעבור מספר שעות שיחק סמירין בעמדת ניצחון את המסע צו3, ובדיוק בזמן שביצע את המסע דגלו נפל. סמירין היה משוכנע שזהו המסע ה-41, וכך רשם זאת בטופס. יריבו התריע על נפילת הדגל, אך גם הוא וגם השופט השתכנעו שטופס הרישום של סמירין נכון. המשחק נמשך, וכעבור ארבעה מסעים נוספים שטיינברג נכנע.
לאחר מעשה התברר שהמסע צו3 היה המסע ה-40 שלא הושלם במועד, אולם ניצן גילה רוח ספורטיבית למופת והחליט לא לערער על תוצאת המשחק.




טופס הרישום של איליה סמירין



טופס הרישום של ניצן שטיינברג

במורד הטבלה נפלו הכרעות נוספות, רובן צפויות. נציין רק את קרב הוותיקים (אשר לצערנו רחוקים משיא כושרם) שבו גבר אלוף העבר נתן בירנבוים בכלים השחורים על מרק צייטלין.

לטבלת אליפות הגברים

צפו במשחקי סיבובים 7-1 בגמר אליפות ישראל

@@ISR ch 2014 r7.pgn@@

בין הנשים נזקקה אולגה וסילייב ל-27 מסעים בלבד כדי להביס את שלומית ורדי. יתרונה של אולגה גדל לאחר שלודמילה ציפנסקיה לא חשה בטוב וסיימה בתיקו מהר עם אביטל חייטוביץ, בעוד הפתעה התחרות עד כה, לימור אלטשול בת ה-16, נוצחה על ידי אירנה לן המנוסה יותר.

יש לציין גם את הישגיה הנאים של תמר כספי ממועדון כפר סבא שדירוגה הבינלאומי הוא הנמוך ביותר בין המשתתפות. אתמול זכתה תמר לניצחונה הרביעי בתחרות – בכלים השחורים על לנה ברוסילובסקי.

לטבלת אליפות הנשים

צפו במשחקי סיבובים 7-1 באליפות ישראל לנשים

@@ISR chW 2014 r7.pgn@@

what are the signs of an std phuckedporn.com early symptoms of gonorrhea